Wyniki ankiety i wnioski
🔹 Tak – 21%
🔹 Nie – 79%
Większość osób nie wierzy w szybkie przejęcie rynku przez AI. Patrząc na to, jak rozwija się branża, trudno się z tym nie zgodzić – SEO się nie kończy – ono ewoluuje.
Zmieniają się algorytmy, zmienia się sposób prezentowania wyników wyszukiwania, a co za tym idzie – zmienia się sposób, w jaki firmy budują swoją widoczność.
AI nie oznacza końca SEO, ale wymaga dostosowania strategii i monitorowania, gdzie w danym momencie warto być widocznym.
No i najlepsza wiadomość: Nastały czasy fachowców – solo przedsiębiorców!!!
AI może przyczynić się do oczyszczenia rynku z pseudoagencji. Sam widzę, że świadomość inwestowania w SEO wśród właścicieli biznesów stale rośnie, a przewagą nad konkurencją w 2025 roku będzie jakość podwykonawcy (jego wiedza, doświadczenie, umiejętności).
—
Szukasz sprawdzonego Freelancera SEO?
Zadzwoń: 506-146-212 lub napisz: bartek@pracaupodstaw.pl