To jedno z pytań, które często pojawia się wśród specjalistów SEO i właścicieli stron działających na rynkach międzynarodowych. Czy linki z polskich stron mogą realnie wpłynąć na pozycjonowanie w USA, Niemczech czy UK? Wielu „ekspertów” mówi: link to link, każdy się liczy. Ale czy na pewno? Odpowiedź: to zależy. Google bierze pod uwagę kontekst, język […]
SEO to nieustanna walka z algorytmami Google. Masz świetnie zoptymalizowaną stronę, treści napisane pod SEO, mocne linki – i nagle BANG! Google wprowadza aktualizację i Twoja pozycja leci w dół. Brzmi znajomo? Co się zmienia i jak to wpływa na Twoją stronę? 👉 Więcej AI w ocenie treści: Google coraz mocniej stawia na algorytmy AI […]
Na co więc zwrócić uwagę przy wyborze specjalisty SEO? 1️⃣ Obietnice vs. rzeczywistość: Jeśli ktoś mówi Ci, że „w trzy miesiące wrzuci Cię na pierwszą stronę Google” – uciekaj. Bez zbędnego gadania. SEO to jest proces, nie jeden strzał. 2️⃣ Cena vs. jakość: Tanie SEO zazwyczaj kończy się bardzo drogo. Na rynku nie brakuje „specjalistów”, […]
Zapraszam serdecznie na webinar SEO online, który poprowadzę 27.03.2025 r. (czwartek) o godzinie 18:30. Czas trwania webinaru około 40 minut. Agenda – Webinar SEO Po webinarze, będzie czas na zadawanie pytań. Postaram się odpowiedzieć na każde zagadnienie SEO. Do zobaczenia! 🎯 Zadbaj o SEO swojej firmy! Postaw na sprawdzone rozwiązania w obszarze SEO! Zapisz się już […]

🔹 Zapraszam na 2-dniowe szkolenie dla osób rozwijających swoją karierę zawodową w obszarze pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych w firmie Comarch, gdzie mam przyjemność prowadzić zajęcia online. 🔹 Podczas szkolenia SEO, uczestnik dowie się: Poprzez omówienie technik, wykonanie intuicyjnych ćwiczeń, przedstawienie przykładów działań oraz strategii SEO, uczestnik poszerzy swoją wiedzę oraz nabierze nowych umiejętności, które […]

Wraz z dynamicznym rozwojem sztucznej inteligencji, zmienia się nie tylko sposób, w jaki tworzymy treści i przeprowadzamy analizy SEO, ale również sposób, w jaki działają wyszukiwarki i agencje SEO. Choć narzędzia AI, takie jak ChatGPT, mogą przynieść wiele korzyści w zakresie efektywności, szybkości i oszczędności kosztów, niosą ze sobą także spore zagrożenia. Dlatego warto być […]
Współpraca z agencją SEO to inwestycja, która powinna przynosić konkretne rezultaty. Niestety, wielu właścicieli serwisów internetowych ma trudności z oceną działań podejmowanych przez agencję, a także z weryfikacją, czy są one rzeczywiście skuteczne. W tym artykule podpowiem, jak sprawdzić jakość usług SEO, aby mieć pewność, że Twoje pieniądze są dobrze wydawane. Monitorowanie linków zewnętrznych prowadzących […]
W 2025 roku pozycjonowanie stron internetowych (SEO) oraz optymalizacja treści pod kątem Google zyskają jeszcze większe znaczenie, szczególnie w Polsce, gdzie przeglądarka ta ma dominującą pozycję na rynku. Około 96-97% Polaków korzysta z przeglądarki Google, z przeglądarki Bing zaledwie 2-2,5%, a reszta to niszowe wyszukiwarki. To sprawia, że wszelkie działania marketingowe i SEO powinny być […]
Czy Twoja strona ładuje się zbyt wolno i tracisz klientów, zanim zdążą zobaczyć Twoją ofertę? Czy zastanawiasz się, jak poprawić wyniki w Google, jednocześnie zwiększając satysfakcję użytkowników? Nazywam się Bartłomiej Lewicki, a optymalizacja stron internetowych to moja specjalność. Jednym z narzędzi, które wykorzystuję w swojej codziennej pracy, jest PageSpeed Insights – potężne narzędzie od Google, […]
W dzisiejszym świecie marketingu internetowego, blogowanie stało się jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, budowanie marki i zwiększanie widoczności w sieci. Jednak w gąszczu setek tysięcy blogów, które publikują codziennie nowe treści, jak zapewnić, że nasz artykuł wyróżni się na tle konkurencji i rzeczywiście przyniesie wartość? Odpowiedź jest prosta: marketing treści, […]