szkolenie z emarketingu saba

Praktyczne Szkolenie z eMarketingu dla Saba

Szkolenie stacjonarne w formie warsztatu z marketingu internetowego dla producenta taśm samoprzylepnych – Saba z Płocka.

🟣 Czym jest marketing internetowy?

🟣 Jakie są narzędzia marketingu internetowego?

🟣 Od czego zacząć budowę strategii marketingowej?

🟣 W który kanał inwestować w 2024 roku – SEO, Google Ads, Meta Ads, Afiliacja?

🟣 Wykorzystanie AI w Biznesie

Na zdjęciu trzy uśmiechnięte osoby: dwie kobiety i Bartłomiej Lewicki. Kobieta po lewej stronie w niebieskim sweterku trzyma  w dłoni zestaw ze szkolenia Marketingu Internetowego, reklama i promocja w internecie. Kobieta po prawej stronie ubrana w szarą marynarkę, biała koszulkę i niebieskie dżinsy. Po między Paniami stoi Bartłomiej Lewicki w bordowej marynarce i białej koszuli, trzymający w dłoniach teczkę firmy Saba.
Marketing Internetowy. Reklama i promocja firmy w internecie.
Na zdjęciu pokazana prostokątna tablica z kartkami na notatki, na której wypisane są narzędzia e-marketingu.

Ochrona środowiska i najwyższe standardy jakości w Saba

Fabryka Saba, założona w 1981 roku, to rodzinne przedsiębiorstwo specjalizujące się w przetwórstwie tworzyw sztucznych oraz dystrybucji taśm samoprzylepnych renomowanych producentów europejskich. Jako pionier w Polsce, Saba w 1999 roku uruchomiła linię produkcyjną taśm samoprzylepnych z folii polipropylenowej. Dzięki nowoczesnym, zautomatyzowanym liniom technologicznym, jej produkty charakteryzują się precyzyjnością i stabilnością parametrów. Firma jest liderem na rynku i znacznie wyróżnia się dbałością o środowisko, inwestując w odnawialne źródła energii, uruchamiając nowoczesne instalacje do termicznego przekształcania odpadów. ISO 9001 oraz ISO 14001 zapewniają najwyższe standardy jakości i ochrony środowiska. Produkty Saba dostępne są w 26 krajach Europy i świata.