Przez 3 tygodnie miałem przyjemność prowadzić praktyczne szkolenie stacjonarne „Marketing internetowy z elementami copywritingu, fotografii produktowej oraz obsługą social media i wprowadzeniem do fotografii cyfrowej” dla osób rozpoczynających swoją przygodę z obszarem marketingu na zlecenie Gdańskiego Urzędu Pracy.
Czego nauczyło mnie doświadczenie prowadzenia kursu z marketingu internetowego?
🔹 Pobudka o 6:30 to niemałe wyzwanie 🙂
🔹 Czym większa aktywność uczestników, tym więcej chciałem przekazać wiedzy.
🔹 Pamiętając nudne wykłady na studiach, skupiłem się na ćwiczeniach (warto było 🙂
🔹 Omawianie case study i projektów w praktyce to najlepszy pomysł na prowadzenie zajęć.
🔹 Halloumi Kebab to ciekawe połączenie 😉
To był bardzo dobry czas, poznałem wspaniałe osoby z różnymi pomysłami zawodowymi. Trzymam kciuki za Wasze sukcesy 😉
🔹 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
👨🏫 #marketing#socialmedia#seo#copywriting