Zajmę się zwiększeniem ruchu organicznego na Twojej stronie.

Otrzymasz wysoką jakość oraz transparentność działań SEO.

Postaw na doświadczonego Freelancera SEO. Napisz do mnie

Strefa Wiedzy

kod weryfikacyjny Google

Weryfikacja w usługach Google to znacznie więcej niż tylko dodatkowe zabezpieczenie – to klucz do profesjonalnej obecności w internecie. Kod weryfikacyjny Google chroni nasze konta przed nieautoryzowanym dostępem i umożliwia pełne wykorzystanie narzędzi biznesowych. Od Gmail przez Google Moja Firma po kampanie reklamowe – każda usługa wymaga odpowiedniego poziomu weryfikacji. Kod weryfikacyjny Google – czym […]

Keyword stuffing - definicja i wyjaśnienie

W świecie SEO istnieje granica między skuteczną optymalizacją a praktykami szkodzącymi pozycjom strony. Keyword stuffing stanowi jeden z częstych błędów, który może mieć negatywne konsekwencje dla widoczności w Google. Ta praktyka, choć może wydawać się logiczna, prowadzi do spadku pozycji i problemów z algorytmami wyszukiwarek. Definicja keyword stuffing – co to jest i dlaczego Google […]

seo case study marki rue de skin

Celem SEO w projekcie Rue de Skin było zwiększenie sprzedaży oraz fraz kluczowych sklepu internetowego ruedeskin.com w specjalistycznej branży kosmetyków do pielęgnacji twarzy. ➹ Przez 5 miesięcy realizowałem pozycjonowanie i optymalizację eCommerce: https://ruedeskin.com/. Głównym wyzwaniem było maksymalne zwiększenie sprzedaży profesjonalnych kosmetyków do twarzy. Marka Rue de Skin z dynamicznym wzrostem fraz kluczowych w TOP3, TOP10 i […]

Algorytm Google Pingwin

Linkowanie jest jednym z ważniejszych działań SEO. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka Google nadzoruje te działania i to w czasie rzeczywistym. Zajmuje się tym właśnie algorytm Google Pingwin. Sprawdź, co to oznacza dla twojej witryny. Czym zajmuje się Google Pingwin? Algorytm Google Pingwin został wprowadzony przez Google w 2012 roku, ale od tego czasu mocno […]

Algorytm Google Panda - wszystko o kluczowym algorytmie Google

Gdyby ktoś spytał, który z algorytmów Google ma największy wpływ na pozycję w rankingu, to z pewnością Google Panda. Dlaczego? Bo to ten algorytm, ocenia to co dla nas najważniejsze – jakość treści. Zobacz, co trzeba zrobić, żeby zrobić na nim dobre wrażenie. Algorytm Google Panda i jego znaczenie Algorytm Google Panda – został wprowadzony […]

Google discover

Google jako niezawodny twórca wszechstronnych algorytmów, chce jak najtrafniej odpowiadać na potrzeby internautów. Dlatego powstało Google Discover, aby odpowiadać na zainteresowania użytkowników aplikacji mobilnych i wyświetlać treści szyte na miarę. To może stać się szansą, żeby jeszcze lepiej dotrzeć do użytkowników. Czy nowa funkcja może poprawić wyniki SEO twojej strony? Google Discover – co to […]

file transfer protocol

Czym jest File Transef Protocol? File Transfer Protocol inaczej protokół transferu plików FTP, powstał w 1971 roku, jako system, który umożliwia przesyłanie plików pomiędzy komputerami znajdującymi w sieci. Jest jednym z najstarszych protokołów, ale wciąż bardzo rozpowszechnionych i często wykorzystywanych, najczęściej w środowisku informatycznym. FTP – gdzie jest stosowany? Protokół FTP wykorzystuje się do przesyłania […]

Fraza kluczowa

Jak to się dzieje, że wpisujemy w wyszukiwarkę jakieś słowo i otrzymujemy dobrze dopasowane odpowiedzi? To zasługa fraz kluczowych, dzięki którym mamy możliwość pozycjonować witrynę i dopasować treść do zapytań odbiorców. To sposób na prezentowanie i wyszukiwanie odpowiednich treści. Czym jest fraza kluczowa? Fraza kluczowa (słowo kluczowe) to termin używany w kontekście SEO, który opisuje […]

First Input Delay

Wskaźniki Core Web Vitals zostały stworzone przez Google, aby określić standardy UX i zapewnić komfort użytkownikom wyszukiwarki. Tym razem weźmiemy na warsztat First Input Delay, który mierzy szybkość reakcji strony. First Input Delay – co to za wskaźnik? First Input Delay (FID) – jest jednym z trzech parametrów Core Web Vitals, które zostały stworzone przez Google, […]

First contentful paint

First contentful paint – co to za wskaźnik? First Contentful Paint (FCP) – jest to kolejna metryka związana z wydajnością strony. Dzięki niemu można określić, jaki jest czas ładowania pierwszego elementu na stronie internetowej, który zobaczy użytkownik (obraz lub treść). Wartość FCP gra istotną rolę, ponieważ może wpłynąć na doświadczenia użytkowników. W przypadku wolnego ładowania odbiorcy […]