Zajmę się zwiększeniem ruchu organicznego na Twojej stronie.

Otrzymasz wysoką jakość oraz transparentność działań SEO.

Postaw na doświadczonego Freelancera SEO. Napisz do mnie

Strefa Wiedzy

Atrybut noffolow - czy znasz jego znaczenie dla SEO?

Nofollow – co to za atrybut i do czego służy? Nofollow – nazwa kolejnego atrybutu w języku HTML. Informuje roboty wyszukiwarki, o tym, żeby nie śledzić określonego linku i nie przekazywać jego mocy docelowej stronie. Oznacza się nim zwykle linki zewnętrzne, ale można również nadać go wewnętrznym odnośnikiem, które nie przekazują frazy kluczowej. Roboty indeksujące […]

Atrybut alt - jak dodać tekst alternatywny

Atrybut alt – opisz, co znajduje się na grafice Będąc tylko użytkownikiem internetu, w natłoku informacji można nawet nie zwrócić uwagi na to, co wyświetla nam się w sytuacji, gdy obraz nie może się załadować, jak dostosować elementy witryny, do robotów Google czy osób niepełnosprawnych. Specjaliści SEO wiedzą, że jest mnóstwo elementów, nad którymi trzeba […]

Ahrefs od A do Z - wszystko co musisz wiedzieć

Czym jest Ashrefs? Ashrefs miał swoje początki w 2010 roku. Stworzony przez Dmitrija Gerasimenko, był wówczas jedynie narzędziem do sprawdzania backlinków, ale z biegiem lat rozwinął się w bezkonkurencyjny system do profesjonalnej analizy SEO, który posiad największy w sieci indeks linków. Zapewnia możliwość analizowania konkurentów i ich strategii marketingowej, wyszukiwania słów kluczowych, analizowania parametrów odnośników […]

seo case study Biuro Tłumaczeń Lingua Nova

Głównym zadaniem w projekcie Biura Tłumaczeń Lingua Nova było zwiększenie widoczności oraz fraz kluczowych serwisu internetowego agencjatlumaczen.com.pl w specjalistycznej branży tłumaczeń języków europejskich, tłumaczeń ustnych, tłumaczeń przysięgłych, tłumaczeń zawodowych. ➹ Przez 4 miesiące realizowałem pozycjonowanie serwisu internetowego https://agencjatlumaczen.com.pl/. Głównym wyzwaniem było maksymalne zwiększenie liczby zapytań potencjalnych klientów zainteresowanych usługami tłumaczeń w Warszawie i okolicach. Biuro Tłumaczeń […]

audyt seo dla marki streetcom

Kompleksowy Audyt SEO dla serwisu internetowego streetcom.pl. Zrealizowałem Audyt SEO – pozycjonowania i optymalizacji technicznej pod wyszukiwarki dla serwisu internetowego – Streetcom. Głównym zadaniem było pełna analiza SEO aktualnej struktury serwisu internetowego streetcom.pl Streetcom – to pionier w obszarze influencer marketingu. Marka specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów dla branż FMCG i e-commerce. […]

Czym jest artykuł sponsorowany i dlaczego warto go publikować?

Artykuł sponsorowany, czym jest i jakie ma zadanie ? Gdy zaczęło się przykładać większą wagę do reklamy w sieci i kiedy rozwinął się marketing internetowy, powstało wiele nowych form reklamy. Teraz nie reklamuje się wprost samych produktów czy marek, ale jest możliwość przekierowania klientów wprost, na ich witrynę internetową. W ten właśnie sposób zupełnie naturalnie […]

Czym jest anchor (kotwica) i jak wpływa na SEO?

Czym jest anchor – definicja ze słownika Anchor text – inaczej „kotwica” jest to podlinkowanie części tekstu, który po najechaniu kursorem, powoduje przekierowanie na inną docelową stronę (adres html wyświetlany jest poniżej). Treść kotwicy nawiązuje do linku i wyróżniona jest kolorem, lub podkreśleniem, tak aby była zrozumiała dla użytkowników i informowała, gdzie przekierowuje. Anchor znajduje się […]

Algorytmy Google – jak działają i jak wpływają na pozycjonowanie stron?

Zasady działania algorytmów – to co musisz wiedzieć Na początek wyjaśnijmy pojęcie – algorytm, ponieważ, bez tej wiedzy, nie zrozumiemy sposobu, w jaki działają struktury wyszukiwarki. Algortym – jest tak naprawdę zaprojektowanym zbiorem poleceń i reguł, dzięki którym każdy system może sprawnie funkcjonować. Można to porównać, do sposobów rozwiązywania różnych zadań, ponieważ każdy algorytm ma […]

Sitemap XML – co to jest mapa witryny i jak ją stworzyć?

Sitemap – mapa witryny dla robotów wyszukiwarki Mamy domenę i zależy nam na tym, żeby roboty Google wybierały z niej wartościowe informacje, ale one poruszają się, jak chcą. Czy nie mamy wpływu na to, gdzie zawędrują? Owszem mamy – Sitemap, czyli mapa witryny – zestaw drogowskazów, które wytyczą ścieżki do najcenniejszych informacji na naszej stronie […]

Plik robots.txt – co to jest, jak działa i jak go stworzyć?

Definicja Plik Robots.txt – zacznijmy od podstaw Czym jest plik robots.txt? Na początku, że jest to plik tekstowy, który znajduje się w witrynie internetowej. Roboty wyszukiwarki mają dostęp do katalogu, który ma w sobie informacje, o miejscach, które mogą odwiedzać i o tych, które są zablokowane. Ten zestaw reguł w pliku robots.txt. to dyrektywa Robots exclusion […]