Zajmę się zwiększeniem ruchu organicznego na Twojej stronie.

Otrzymasz wysoką jakość oraz transparentność działań SEO.

Postaw na doświadczonego Freelancera SEO. Napisz do mnie

Strefa Wiedzy

filtr-google

Posiadasz stronę internetową? To z pewnością wiesz, że Google ma szereg wytycznych, co to publikowania treści. Co się stanie, kiedy złamiesz te wytyczne? Algorytmy nałożą filtr na twoją witrynę i z pewnością odczujesz konsekwencje. Zobacz, co się stanie. Co to są filtry Google? Filtr Google – to mechanizm stworzony przez wyszukiwarkę Google w celu zachowania […]

evergreen content

Istnieć w sieci, czyli publikować teksty skierowane do użytkowników. To one zwiększają ruch na stronie. Wciąż pojawiają się i znikają, a zastępuje je inne, bardziej aktualne. No właśnie, a co jeśli znajdziemy treści, które zawsze będą na czasie, nieustannie zwiększając konwersję? Taki jest właśnie evergreen content – content, który jest wiecznie żywy. Evergreen content – definicja wiecznie […]

dwell time

Obserwujemy trendy, tworzymy unikalne treści, dodajemy grafiki i kolejne podstrony. Wszystko po to, żeby angażować użytkowników i skłonić do spędzania czasu na naszej stronie. No właśnie, czy można sprawdzić, ile czasu jej poświęcają? Oczywiście, do tego służy dwell time – kolejny wskaźnik pomocny w pozycjonowaniu. Dwell time – czym jest i do czego służy? Wskaźnik […]

Doorway Pages

Black Hat SEO to techniki zabronione na całym świecie. Są nieuczciwe i mogą zaszkodzić użytkownikom. Mimo to wciąż są stosowane, tak jak np. Doorway Pages – technika stron przejściowych, na którą na pewno nie raz się natknąłeś. Zobacz, jak działa i dlaczego jest takim zagrożeniem. Co to są Doorway Pages i dlaczego są zabronione? Doorway […]

Domain Rating

Czy zastanawialiście się, czy można sprawdzić wartość swojej strony? Jak widzi ją wyszukiwarka? Odpowiedź brzmi tak! Gigant od SEO Ahrefs stworzył wskaźniki, dzięki którym można to określić. Jednym z nich jest właśnie Domain Rating. Ciekawe? Czytaj dalej. Czym jest Domain Rating i co określa? Domain Rating (DR) – wskaźnik analityczny, opracowany przez narzędzie Ahrefs, czołowe […]

Disavow Tool

Jeśli twoja witryna działa już jakiś czas w sieci, to wiesz, że nie wszystkie backlinki, są mile widziane. Nienaturalne linki są jak spam w skrzynce mailowej – niepożądane. Szczególnie jeśli dbasz o autorytet witryny. Na szczęście jest sposób, aby się ich pozbyć. Disavow Tool – narzędzie, które czyści profil linków. Disavow Tool – co to […]

Direct Answer

Każdy chciałby się znaleźć w czołówce rankingu wyszukiwań Google. Jednak skoro tyle witryn o to walczy, to bez większych nakładów, to wydaje się być nieosiągalne? A jednak! Direct Answer zmienia reguły gry. Odpowiedzi bezpośrednie to szansa na pierwsze miejsce. Direct Answer – czym w praktyce są odpowiedzi bezpośrednie? Z pewnością widziałeś wyświetlające się u góry […]

Najważniejsze czynniki rankingowe Google

Nigdy do końca nie wiadomo, jak działają algorytmy. Każda aktualizacja niesie za sobą jakieś zmiany. Szczególnie że czynników rankingowych Google jest mnóstwo. A więc jaki jest sposób na optymalizację witryny? Sprawdźmy, na które czynniki rankingowe mamy istotny wpływ. Czynniki rankingowe Google i ich znaczenie? Czynniki rankingowe Google to zbiór wszystkich zasad i kryteriów, które wpływają […]

Cumulative Layout Shift

Na odczucia odbiorców wpływa wiele różnych czynników. Nie zawsze jesteśmy w stanie to zmienić. Są jednak elementy, na które mamy wpływ, np. przesunięcie układu na stronie. Cumulative Layout Shift to wskaźnik, dzięki któremu da się to sprawdzić. Element Core web Vitals powstał po to, żeby poprawić  doświadczenia użytkowników. Cumulative Layout Shift – co mierzy CLS? Cumulative Layout […]

ctr - współczynnik klikalności

Reklama powinna być przede wszystkim skuteczna. Jak to sprawdzić? Click-trought rate – klikalność. Wskaźnik współczynnika klikalności, informuje nas, jak reklama przełożyła się na kliknięcia użytkowników. Oczywiście zależy nam na jak najwyższym CTR. Sprawdźmy, jak to wygląda w praktyce. CTR – jak działa współczynnik klikalności CTR – czyli współczynnik klikalności jest parametrem, który określa skuteczność kampanii […]