szkolenie ai w marketingu

Praktyczne Szkolenie AI w Marketingu dla Agora SA i Grupa Eurozet

Szkolenie stacjonarne w formie warsztatu z AI dla pracowników Grupy Agora oraz Grupy Eurozet w Warszawie.

🟣 Czy AI to zagrożenie czy szansa dla ludzkości?

🟣 Jakie są inne narzędzia AI, poza ChatGPT?

🟣 Jak efektywnie wykorzystywać AI w pracy?

🟣 Czy film Twórca to przepowiednia czy mało realny scenariusz?

👉 Jakie są Wasze przemyślenia na temat przyszłości AI?

Na zdjęciu uśmiechnięty Bartłomiej Lewicki w bordowej marynarce i białej koszuli. Z tyłu za nim ekran, który wyświetla prezentację pt. ,,Szkolenie AI w Marketingu''.
Na zdjęciu sala wykładowa. Znajdują się w niej po prawej i lewej stronie białe biurka i czarne krzesła. Na środku zdjęcia widać ekran, na którym jest wyświetlana prezentacja ''Szkolenie AI w Marketingu''.

Agora i Eurozet: Dwie Firmy Kształtujące Polską Rzeczywistość Medialną

Agora to jedna z czołowych firm mediowych w Polsce, która od 1989 roku zapewnia Polakom dostęp do niezależnych źródeł informacji. Dzięki flagowym projektom takim jak „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl, firma zdobyła reputację obrońcy wolności słowa oraz transparentności. Agora nie tylko publikuje prasę drukowaną i cyfrową, ale również działa na wielu innych płaszczyznach, takich jak radio, internet, kino oraz produkcja muzyki i filmów. Firma angażuje się również w inicjatywy na rzecz ochrony środowiska i praw człowieka. Jednym z jej wyróżniających się przedsięwzięć jest organizowanie Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego – prestiżowego wyróżnienia przyznawanego dziennikarzom, którzy wykazali się odwagą w poszukiwaniach prawdy. Poprzez Fundację Radia ZET, Agora aktywnie angażuje się w działalność pomocową, wykorzystując swoje medialne zasoby do wspierania inicjatyw społecznych i wspomagania osób w potrzebie. Grupa Eurozet – posiada dziewięć stacji radiowych, w tym Radio ZET, TOK FM, Antyradio, Złote Przeboje, które należą do TOP 20 najchętniej słuchanych rozgłośni w Polsce.

Obie firmy, Agora i Eurozet, mają ogromny wpływ na polski rynek medialny, kształtując opinię publiczną, promując wartości demokratyczne i wspierając inicjatywy społecznie.