W latach 2012 – 2015 realizowałem zadania z obszaru marketingu internetowego dla Departamentu Funduszy Strukturalnych Ministerstwa Edukacji Narodowej.
° Zaprojektowanie i realizacja strategii komunikacyjnej urzędu w obszarze funduszy unijnych.
° Stworzenie wyszukiwarki produktów projektów konkursowych i systemowych efs.men.gov.pl.
° Planowanie akcji promocyjnych w obszarze online oraz działań ePR.
° Pozycjonowanie SEO serwisu internetowego efs.men.gov.pl.
Ministerstwo Edukacji Narodowej – promocja produktów edukacyjnych
Celem działań marketingowych w Departamencie Funduszy Strukturalnych była promocja i upowszechnianie wiedzy na temat produktów w zakresie edukacji powstałych w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego.
Sprawdź na czym polega pozycjonowanie i optymalizacja serwisów internetowych usług publicznych.