audyt seo dla marki streetcom

Audyt SEO – Streetcom | Platforma Influencer Marketingu

Kompleksowy Audyt SEO dla serwisu internetowego streetcom.pl.

Zrealizowałem Audyt SEO – pozycjonowania i optymalizacji technicznej pod wyszukiwarki dla serwisu internetowego – Streetcom. Głównym zadaniem było pełna analiza SEO aktualnej struktury serwisu internetowego streetcom.pl

Streetcom – to pionier w obszarze influencer marketingu. Marka specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów dla branż FMCG i e-commerce.

influencer marketing streetcom

Audyt SEO – krok 1 pozycjonowania serwisu internetowego

  1. Analiza indeksowania strony i dostępność witryny dla wyszukiwarek
  2. Analiza meta tagów (meta title, meta description, meta keywords)
  3. Analiza mapy witryny i jej struktury
  4. Analiza nagłówków H1-H5
  5. Responsywność i dostosowanie strony do urządzeń mobilnych
  6. Analiza adresów URL, w tym przekierowań 301-307, 404
  7. Ocena treści występujących na stronie
  8. Analiza artykułów blogowych wraz z rekomendacjami dotyczącymi pisania treści na stronie, zgodnie z wytycznymi Google
  9. Analiza duplikacji i kanibalizacji treści
  10. Analiza słów kluczowych i ich potencjału
  11. Analiza linków przychodzących (ilość i jakość linków zewnętrznych)
  12. Analiza linków wewnętrznych
  13. Analiza szybkości ładowania się strony
  14. Analiza optymalizacji grafik i zdjęć na stronie
  15. Analiza aktywności w social media
platforma influencer marketingu

Czas na audyt SEO dla Twojego serwisu internetowego.