Realizowałem praktyczne szkolenie „Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR” dla pracowników Wagran, w dniach 06-07.11.2025 w Tomaszowie Mazowieckim.
W harmonogramie warsztatu znalazły się tematy Digital i AI:
- Budowa strategii marketingowej
- Omówienie 15 kanałów marketingu internetowego
- Wybór kanałów spersonalizowanych pod potrzeby firmy
- Omówienie szczegółowe każdego z wybranych kanałów np. SEO, Google Ads, Meta Ads, Marketplace
- Ustalenie KPI (podstawowych wskaźników internetowych)
- Omówienie narzędzi analitycznych i pomiarowych
- Omówienie narzędzi marketingu internetowego (SENUTO, GA4, Google Search Console, Neuron Writer, Keyword Planner)
- Praktyczne wykorzystanie AI w wybranych kanałach marketingowych (szanse i zagrożenia)
- Warsztat z Content Marketing-u (rodzaje treści – Video Marketing, Podcast, Grafiki)
- Warsztat z Copywritngu (pisania treści, zgodnie z wytycznymi SEO)
- Warsztat z praktycznego korzystania z narzędzi marketingowych
- Warsztat z budowy strategii marketingowej dla firmy, wraz z ustaleniem budżetu oraz KPI
Wagran – Producent zlewozmywaków i baterii kuchennych
Wagran to polska firma z Łodzi, która opracowała własną technologię produkcji zlewozmywaków z kompozytów granitowych.
Wiodącym profilem działalności spółki Wagran jest produkcja zlewozmywaków kompozytowych. W ofercie marki można znaleźć również: umywalki łazienkowe, brodziki, baterie zlewozmywakowe oraz całą gamę akcesoriów kuchennych.
Jeśli potrzebujesz dedykowanego szkolenia z marketingu internetowego i pozycjonowania dla swojej firmy, napisz do mnie na: bartek@pracaupodstaw.pl lub zadzwoń: +48 506-146-212.
