Zajmę się zwiększeniem ruchu organicznego na Twojej stronie.

Otrzymasz wysoką jakość oraz transparentność działań SEO.

Postaw na doświadczonego Freelancera SEO. Napisz do mnie

Strefa Wiedzy

Call to action CTA

Jest niezawodnym sposobem na zwiększenie konwersji i komunikatem dla odbiorców, który zachęca do działania. Bez przycisku CTA trudno już wyobrazić sobie skuteczną reklamę. Call to action – marketing za jednym kliknięciem, ale źle zrobiony, może nie zadziałać. Chcesz dowiedzieć się, jak dobrze wykonać wezwanie do działania? CTA w marketingu, co oznacza Call to action? CTA […]

Crawler - co to jest i jak wpływa na SEO Twojej strony?

Crawler – to właśnie o niego wciąż się rozchodzi. Niezależnie od tego, jak go nazywamy; pająkiem, botem, czy pełzaczem, jest to słynny robot wyszukiwarki. Zgłębiając wiedzę o marketingu internetowym, słyszymy o nim wszędzie. Więc omówmy rolę crawlerów w zarówno w sieci, jak i w SEO. Czym jest crawler – definicja robotów wyszukiwarki Crawler – w […]

SEO copywriting - jego zasady i znaczenie w e-marketingu

Różnorodne treści zalewają internet. Jednak nie każdy tekst jest tekstem SEO. Zobacz, jakie zasady powinien znać copywriter, aby tekst SEO był dobrze spozycjonowany pod wyszukiwarkę Google, lecz żeby nie stracił swojej wartości dla użytkownika. Czym jest SEO copywriting? Początkowo copywriting powstał, aby sprostać wymaganiom branży sprzedażowej i tworzyć treści na potrzeby reklamy. Jednak w miarę […]

Analiza Content Gap

Content Gap – co to jest i dlaczego się pojawia? Analiza Content Gap – dokładnie luka w treści, powstaje w sytuacji, gdy tekst na stronie internetowej odbiega od zapytań użytkowników. To bardzo ważne zagadnienie, ponieważ to na podstawie pytań, jakie odbiorcy wpisują w wyszukiwarkę, domena internetowa pojawia się w wynikach wyszukiwania organicznego. Jeśli twoja witryna […]

Czym jest Cloaking w SEO?

Czym jest cloaking i skąd się bierze w sieci? Cloaking (ang. maskowanie) jest to technika, której dopuszczają się pozycjonerzy SEO, aby zdobyć lepsze wyniki w rankingu wyszukiwań. Nie bez przyczyny nazywa się maskowaniem, ponieważ jest to ukrywanie przed robotami indeksującymi, prawdziwej wersji strony internetowej, którą wyświetla się użytkownikom, pokazując algorytmom, taką wersję, która spełnia wszystkie oczekiwania. […]

Czym jest Canonical i jak wpływa na SEO?

Definicja pojęcia Canonical – czym jest link kanoniczny? Link kanoniczny – to znacznik HTML, który oznacza stronę, na której znajduje oryginalna treść – pierwotna strona internetowa, na której wzorowały się strony ze znacznikiem linku kanonicznego. Canonical umieszczony jest w nagłówku strony html i chroni witryny, przed zarzutem duplikacji treści. Wynika to z faktu, że w […]

Barnacle SEO - skuteczna strategia zwiększenia widoczności w sieci

Barnacle SEO – definicja znana w marketingowym świecie Barnacle SEO – jest jednym ze sposobów na pozycjonowanie strony internetowych. Powstała w 2008r, a jej nazwa pochodzi od morskiego skorupiaka, który „przyczepia się”, do innych większych od siebie stworzeń. W marketingu internetowym polega na zamieszczaniu treści i pozostawianiu linków w dużych, mających już określony autorytet, stronach. […]

Backlink - jakie ma znaczenie i jak skutecznie go zdobywać?

Definicja backlink – co to jest i do czego służy? Backlink – inaczej link zwrotny, albo przychodzący. Prowadzi z jednej strony internetowej do drugiej. Dzięki niemu użytkownicy mogą się sprawnie przemieszczać po sieci. Jest to także ważny element pozycjonowania strony. Dobrze zrównoważony profil linków jest doceniany przez roboty wyszukiwarki i może wpłynąć na pozycję w […]

Atrybut target w HTML - co to jest i jakie ma znaczenie?

Na początek, co to jest atrybut target?  Atrybut target – to element, dzięki któremu można dokładnie określić, gdzie ma się otworzyć docelowy dokument po kliknięciu link, czy też zaakceptowaniu określonego formularza – w nowej karcie, przeglądarce, nowym oknie. Standardowy odnośnik tego atrybutu to: <a>, ale są także tagi: <form> lub <base>.  Wartości wyrażane przez atrybut target […]

Atrybut dofollow - co to jest i jakie ma znaczenie na pozycjonowanie stron

Co to jest atrybut dofollow i co może zdziałać? Atrybut doffolow (a tak naprawdę „follow”) – czyli znacznik, który informuje roboty indeksujące, że powinny odwiedzić stronę, do której prowadzi. Pokazuje, że traktujemy docelową witrynę, jako wartościową i zależy nam na jej wartości SEO. Jest to ważna część pozycjonowania strony, link buildingu, który może mieć wpływ […]