Zajmę się zwiększeniem ruchu organicznego na Twojej stronie.

Otrzymasz wysoką jakość oraz transparentność działań SEO.

Postaw na doświadczonego Freelancera SEO. Napisz do mnie

Strefa Wiedzy

Atrybut Hreflang – czym jest w SEO i jak z niego korzystać?

Obecnie internet jest ogólnoświatowy, a strony wielojęzyczne są coraz bardziej powszechne. Nic dziwnego, skoro obecność na zagranicznym rynku jest bardzo opłacalna. Chcesz stworzyć stronę dostosowaną językowo do nowych klientów? Jeśli tak, to tag hrefland Ci w tym pomoże. Zobacz, jak go zastosować i rozwiń swój biznes.  Tag hrefland – co to takiego? Definicja atrybutu językowego […]

Jak korzystać z Google Trends

Obecnie każda firma, prowadząca kampanię, marketerzy czy twórcy treści, starają się analizować trendy. Nic dziwnego! Toczymy walkę o zainteresowanie internautów i o jak największe zasięgi. Na szczęście nie trzeba robić tego samodzielnie. Największa wyszukiwarka Google udostępnia narzędzie, które nam w tym pomoże – Google Trend poprowadzi analizę za nas. Do czego służy narzędzie Google Trends? […]

Google Tag Manager

Starasz się efektywnie prowadzić analitykę internetową. Jednak, jak ogarnąć dużą ilość danych, zebrać je w jednym miejscu, na bieżąco je aktualizować i odpowiadać na potrzeby użytkownika? Właśnie w tym celu został stworzony tag menager. Narzędzie, które pomaga we wdrażaniu kodów śledzących. Od teraz nie musisz już wciąż modyfikować kodu strony. Zobacz, jakie to proste! Google […]

Google RankBrain

Sztuczna inteligencja to temat przewodni w dzisiejszym świecie. Wspomaga coraz nowsze systemy. AI spotykamy na każdym kroku, także w internecie. Nawet nie wiesz, że wpisując hasło w Google, na twoje zapytanie odpowiada algorytm, stosując element uczenia maszynowego. Jest nim RankBrain – dumny przedstawiciel Google.   Algorytm Google RankBrain – dba o dopasowanie wyników Algorytm RankBrain został stworzony […]

Google Search Console

Zastanawiałeś się, w jaki sposób webmasterzy osiągają taki sukces w pozycjonowaniu stron? Jedną z kilku tajemnic, jaką mogę zdradzić, jest Google Search Console. Narzędzie SEO do działań specjalnych, dzięki któremu podskoczysz na wyższy level. Google Search Console – fenomen w pozycjonowaniu Nrzędzie Google Search Console, to ukłon w stronę właścicieli stron internetowych i specjalistów od […]

Mobile First Index w SEO

Przejście Google na mobile first indexing stanowi jeden z najważniejszych przełomów w historii SEO, radykalnie zmieniając sposób oceny i pozycjonowania stron internetowych. Od 2021 roku wyszukiwarka wykorzystuje przede wszystkim mobilną wersję witryny jako podstawę do określania jej wartości i pozycji w rankingu. Ta transformacja odzwierciedla rzeczywistość współczesnego internetu, gdzie urządzenia mobilne dominują w sposobie konsumowania […]

Czym jest nawigacja fasetowa?

System nawigacji fasetowej umożliwia zaawansowane filtrowanie zawartości poprzez kombinowanie różnych kryteriów wyszukiwania w jednym interfejsie. Ten nowoczesny mechanizm różni się od klasycznych struktur kategorii tym, że generuje spersonalizowane ścieżki przeglądania dopasowane do indywidualnych preferencji każdego odwiedzającego. Dla specjalistów SEO nawigacja fasetowa stanowi podwójne wyzwanie – z jednej strony otwiera możliwości znacznego wzrostu ruchu z wyszukiwarek, […]

Meta robots: Co to jest?

Tag meta robots to zaawansowane narzędzie kontroli robotów wyszukiwarek, które pozwala precyzyjnie określić, jak nasze strony mają być indeksowane i wyświetlane w wynikach wyszukiwania. Ten pozornie prosty element HTML daje nam ogromną moc nad tym, co roboty wyszukiwarek mogą robić z naszą zawartością. Właściwe wykorzystanie meta robots może chronić wrażliwą zawartość, poprawić strukturę indeksacji i […]

Czym jest meta title i jak wpływa na SEO?

Meta title to jeden z najważniejszych elementów optymalizacji każdej strony internetowej. Ten pozornie prosty tag HTML ma ogromny wpływ na to, jak Google i inne wyszukiwarki postrzegają naszą witrynę. Dobrze napisany tytuł strony może znacząco poprawić pozycje w wynikach wyszukiwania, zwiększyć ruch organiczny i wpłynąć na decyzje użytkowników o kliknięciu w nasz link. Zrozumienie działania […]

czym jest meta description w SEO?

Meta description to jeden z fundamentów SEO, który często decyduje o tym, czy użytkownik kliknie w naszą stronę czy wybierze konkurencję. Ten pozornie prosty element może znacząco wpłynąć na ruch organiczny i sukces całej witryny internetowej. W praktyce meta opis służy jako reklama naszej strony w wynikach wyszukiwania – musi być atrakcyjny, informacyjny i zgodny […]