Zajmę się zwiększeniem ruchu organicznego na Twojej stronie. Otrzymasz wysoką jakość oraz transparentność działań SEO. Postaw na doświadczonego Freelancera SEO. Napisz do mnie

Strefa Wiedzy

Format WebP – co to jest i dlaczego poprawia wydajność strony?

Stworzony przez Google format WebP, to nowa jakość w formacie obrazu. Oferuje kompresję obrazu z zachowaniem wysokiej jakości wizualnej. To rozwiązanie, dzięki któremu można zmniejszyć rozmiar grafiki, bez strat na jakości. Ta innowacja jest coraz bardziej popularna w SEO, bo zwiększa wydajność strony. Czym jest format WebP? Format WebP – stworzony przez firmę Google format […]

User Generated Content (UGC) – jak wykorzystać w marketingu?

Być może nie wiesz, że z User Genrated Content spotykasz się codziennie. Przeglądasz Social Media i widzisz klientów prezentujących produkty i usługi? To także jest UGC. Z badań wynika, że konsumenci cenią sobie opinię użytkowników bardziej, niż reklamę. Zobacz, jak wykorzystać UGC w marketingu internetowym. Z pewnością warto to zrobić! Czym jest User Generated Content […]

Trailing slash – czy ukośnik na końcu URL wpływa na SEO?

Mały znaczek, a wzbudza takie kontrowersje w SEO. Trailing slash to ukośnik na końcu adresu URL. Niegdyś zawsze stosowany. Dziś…no właśnie. Jak obecnie Google interpretuje trailng slash? Rozwiejmy wszystkie wątpliwości. Trailing slash – definicja małego znaczku na końcu adresu Trailing slash znajduje się na końcu adresu URL. Jest to ukośnik „/”. Jego zadaniem było informowanie […]

Time to First Byte ( TTFB)

To, co dziś jest kluczowe podczas optymalizacji strony – to czas. Spośród wszystkich współczynników wydajności, czas ładowania strony przoduje. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to niesamowicie ważne z punktu widzenia użytkowników. W takim razie czym jest czas do pierwszego bajtu? Time to First Byte (TTFB) – czas od momentu wysłania żądania przeglądarki do czasu […]

Thin content – czym jest i dlaczego osłabia twoją witrynę?

Czy wiesz, że od jakiegoś czasu czołowym kryterium algorytmów Google jest jakość treści? Wartościowy merytoryczny i bezbłędnie napisany tekst zarówno pod względem językowym, jak i SEO, pełni czołową funkcję na stronie internetowej. Z kolei słabej jakości treści mogą zapewnić nam co jedynie spadek w rankingu – to jest właśnie thin content. Sprawdź, co jeszcze musisz […]

Jak zwiększyć szybkość strony internetowej?

Internet jest pełen wartościowych stron, dlatego tworząc, witrynę już na starcie mamy sporą konkurencję. Tym bardziej takie elementy, jak szybkość strony mają znaczenie. Po części względu na SEO, ale także jeśli chodzi o odczucia użytkowników. Znasz prędkość ładowania swojej witryny? Dowiedz się, jak sprawdzić i jak poprawić czas ładowania strony! Szybkość ładowania strony i jej znaczenie Dlaczego […]

Czym jest subdomena?

Posiadasz własną domenę, ale chcesz ją rozwinąć? Potrzebujesz więcej miejsca w internecie, na kolejne pomysły? W tym celu właśnie jest subdomena. Kolejna strona pod istniejącą już domeną. Dowiedz się, jak ją utworzyć i jak z niej korzystać. Naucz się tworzyć kolejny adres na serwerze.  Czym jest subdomena?  Subdomena – dodatkowa strona, która działa pod istniejącą […]

3 miejsce seo w polsce

🏆 Sklep Bezpieczna Rodzina – bezpiecznarodzina.pl na 150. miejscu w rankingu TOP 500 sklepów internetowych w Polsce!
🌟 Sklep Bezpieczna Rodzina został wyróżniony w kategorii Rising stars – zajął 3. miejsce pod względem najszybciej rosnących w Google sklepów internetowych, który z poziomu 21 fraz w TOP 10 w 2019 roku, osiągnął ponad 14 610 % wzrostu.

Słowo kluczowe - definicja SEO

Działanie wyszukiwarki, opiera się, na hasłach wpisywanych przez użytkowników. Dlatego dobór odpowiednich słów kluczowych odgrywa tak wielką rolę w pozycjonowaniu strony. Dowiedz się, na czym polega analiza słów kluczowych i sprawdzić, które frazy poprawią widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Poznaj moc słów kluczowych w SEO. Słowo kluczowe — definicja SEO Słowa kluczowe, inaczej frazy, wpisywane […]