Pozostały 2 miejsca dla nowych projektów internetowych. Napisz do mnie!

Dołącz do kameralnego grona serwisów internetowych, które rosną w SEO.

Sprawdź Case Study – największe sukcesy w SEO.

Strefa Wiedzy

szkolenie digital marketing dla centrum edukacji obywatelskiej

Miałem przyjemność prowadzić DIGITAL MARKETING – szkolenie w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” dla FUNDACJA „CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ”, w dniach 09-10.06.2025 oraz 11.07.2025 w Warszawie. W harmonogramie szkolenia znalazły się następujące tematy: Centrum Edukacji Obywatelskiej Centrum Edukacji Obywatelskiej to organizacja pożytku publicznego, która od 30 lat tworzy programy, szkolenia i kursy dla nauczycieli. […]

szkolenie seo i marketingu dla hotel glamour z poznania

W lipcu prowadziłem indywidualne szkolenie z marketingu internetowego dla Hotelu Glamour pod Poznaniem. W ramach działań: dodałem kod śledzący, piksel Meta Ads skonfigurowałem GA4 i połączyłem z Meta Ads utworzyłem reklamy dla wskazanych grup odbiorców przeszkoliłem osobę z Hotelu Glamour do kontynuacji działań w ekosystemie Meta Ads przekazałem podstawy pozycjonowania strony internetowej https://www.glamourhouse.pl/ Glamour – […]

Czym jest keyword density

Interesujesz się pozycjonowaniem? To na pewno wiesz, jak istotne są słowa kluczowe w tekście. Ale czy wiesz, ile fraz powinno się w nim znajdować? Nie wiesz? SEO ma metodę również na to. Keyword density – czyli gęstość słów kluczowych, pomoże Ci dobrać odpowiednią ilość. Co to jest keyword density i do czego służy? Keyword density […]

Protokół HTTPS

W dzisiejszym cyfrowym świecie bezpieczeństwo jest  nie do przecenienia. Tym bardziej że cyberprzestępczość rozwija się niemal tak samo szybko, jak technologia. Szybko zmieniają się także priorytety. Protokół HTTP, który kiedyś wystarczał, dziś musi mieć warstwę zabezpieczającą – SSL (HTTPS) Inaczej nasza strona internetowa może wiele stracić. Czym jest HTTPS  i dlaczego HTTP już nie wystarcza? […]

Czym jest protokół HTTP

Zastanawiałeś się, jak działają strony internetowe? Jak to możliwe, że tak sprawnie możemy pobierać zawartość stron czy logować się do znanych serwisów? Tak łatwa komunikacja między serwerem a przeglądarką nie bierze się znikąd. To wszystko to zasługa właśnie protokołu HTTP. Zobacz, co jeszcze potrafi zdziałać ten nagłówek. Czym jest protokół HTTP? Protokół HTTP (Hypertext Transfer Protocol) […]

Podstawy języka HTML

Z nazwą HTML zetknęliśmy się chyba wszyscy. Jednak nie każdy wchodził w to głębiej. Jeśli jednak pracujesz w sieci web, w marketingu internetowym czy z SEO, to warto poznać jego podstawy, gdyż z pewnością zaprocentuje to na przyszłość. Myślisz, że to skomplikowane? Ależ skąd! Poznaj z nami język internetu. Do dzieła! Czym jest to słynne HTML? […]

Plik .htaccess w WordPress

Dopiero zaczynasz swoją przygodę z WordPressem? Na pewno słyszałeś już o pliku .htaccess i pewnie wydaje się to być skomplikowane działanie. Spokojnie, nie ma się czego obawiać. Przy odrobinie wiedzy i skutecznych trikach sprawnie ogarniesz działanie tego pliku konfigurującego, a przy tym zabezpieczysz swoją witrynę. Zaczynamy! Czym jest plik .htaccess? Plik konfigurujący .htaccess, znajduje się […]

Atrybut Hreflang – czym jest w SEO i jak z niego korzystać?

Obecnie internet jest ogólnoświatowy, a strony wielojęzyczne są coraz bardziej powszechne. Nic dziwnego, skoro obecność na zagranicznym rynku jest bardzo opłacalna. Chcesz stworzyć stronę dostosowaną językowo do nowych klientów? Jeśli tak, to tag hrefland Ci w tym pomoże. Zobacz, jak go zastosować i rozwiń swój biznes.  Tag hrefland – co to takiego? Definicja atrybutu językowego […]

Jak korzystać z Google Trends

Obecnie każda firma, prowadząca kampanię, marketerzy czy twórcy treści, starają się analizować trendy. Nic dziwnego! Toczymy walkę o zainteresowanie internautów i o jak największe zasięgi. Na szczęście nie trzeba robić tego samodzielnie. Największa wyszukiwarka Google udostępnia narzędzie, które nam w tym pomoże – Google Trend poprowadzi analizę za nas. Do czego służy narzędzie Google Trends? […]

Google Tag Manager

Starasz się efektywnie prowadzić analitykę internetową. Jednak, jak ogarnąć dużą ilość danych, zebrać je w jednym miejscu, na bieżąco je aktualizować i odpowiadać na potrzeby użytkownika? Właśnie w tym celu został stworzony tag menager. Narzędzie, które pomaga we wdrażaniu kodów śledzących. Od teraz nie musisz już wciąż modyfikować kodu strony. Zobacz, jakie to proste! Google […]