Pozostało 1 miejsce dla nowego projektu internetowego. Napisz do mnie!
Dołącz do kameralnego grona serwisów internetowych, które rosną w SEO.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dla Freelancera SEO
1. Czy samodzielnie realizuje Pan zadania SEO w projekcie?
Tak, odpowiadam osobiście za realizowane zadania SEO oraz efekty osiągane w projekcie. W serwisach złożonych, współpracuję z wybranymi specjalistami marketingu internetowego.
2. Czy ma Pan zespół specjalistów?
Tak, posiadam sprawdzoną grupę specjalistów marketingu internetowego, z którą współpracuję od lat (Copywriterzy, Graficy, Specjaliści Google Ads & Meta Ads, Programiści, Performance Marketing, Kancelaria prawna w obsłudze IT/Tech).
3. W jakich modelach prowadzi Pan zadania SEO?
Najczęściej jest to model abonamentowy, gdzie w ramach ustalonego budżetu miesięcznego realizuję zadania SEO dla serwisów usługowych oraz sklepów internetowych, w takich obszarach jak: Content Marketing, Link Building, Techniczne SEO, Performance SEO.
Występuje również model – Zewnętrznego Managera SEO. Na zlecenie klienta, prowadzę zespół marketingowy w firmie, nadzoruję prace agencji zewnętrznych, szkolę wewnętrznie pracowników.
Audyt SEO – jednorazowa weryfikacja aktualnego stanu kondycji serwisu internetowego, wraz z rekomendacjami do wdrożenia.
4. Z kim będę się kontaktował w trakcie trwania projektu?
Jako osoba odpowiedzialna za osiąganie wyników w projekcie, kontakt wyłącznie bezpośrednio ze mną – telefonicznie, mailowo oraz WhatsApp.
5. Czy prowadzi Pan szkolenia SEO?
Realizuję szkolenia SEO indywidualne oraz grupowe, w formie online oraz stacjonarnie – zgodnie z potrzebami partnera biznesowego.
6. Czy realizuje Pan SEO dla firm zagranicznych?
Tak, realizuję projekty SEO na wszystkich kontynentach.
7. Jak często spotyka się Pan z przepalanym budżetem w SEO lub rażącymi błędami w realizacji zadań SEO?
Niestety w 70% projektów internetowych wykrywam duże nieprawidłowości w prowadzeniu zadań SEO. Większość z nich posiada znamiona działań – Black Hat SEO. Projekty te są realizowane, niezgodnie z wytycznymi Google, co wpływa negatywnie na widoczność serwisu w przeglądarkach internetowych.
8. Od jakiego minimalnego budżetu SEO realizuje Pan projekty?
Minimalny budżet na działania SEO dla serwisu internetowego z małą liczbą adresów URL wynosi 1 500,00 zł netto. Więcej informacji można znaleźć w Cenniku.
9. Od czego zależy wysokość budżetu SEO?
Budżet SEO zależy od możliwości inwestycyjnych firmy w ten kanał marketingowy, celów biznesowych, które chcemy osiągnąć poprzez działania SEO oraz działań bezpośredniej konkurencji.
Pamiętajmy, że aktualnie w wielu branżach 80-90% firm w TOP10 prowadzi aktywnie działania SEO inwestując regularnie w poszczególne obszary marketingowe. Rywalizacja o TOP-owe wyniki w wyszukiwarce Google będzie coraz trudniejsza. Wygrają tylko najlepsi!
10. Czy budżet SEO można zmienić w trakcie trwania współpracy?
Tak, w każdej chwili można zwiększyć lub zmniejszyć budżet na działania SEO w projekcie.
11. Czy bierze Pan udział w przetargach / zapytaniach ofertowych?
Tak, posiadam bazę referencji w dziedzinie szkoleń (ponad 500 godzin) z kilku uczelni wyższych oraz bazę referencji w obszarze skutecznego pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych.
12. Jakie zadania realizuje Pan jako Interim SEO Manager?
Kompleksowa opieka nad realizacją strategii SEO dla strony na rynek polski / na rynki zagraniczne
Realizacja celów biznesowych (KPI) wyznaczonych dla SEO
Nadzór nad pracami agencji SEO / agencji copywriterskiej
Zarządzanie zespołem wewnętrznym lub zewnętrznym (specjaliści SEO, copywriterzy, specjaliści content marketingu, specjaliści link buildingu)
Szkolenia zespołu w obszarze SEO
13. Jakiej wielkości firmy Pan obsługuje w obszarze SEO?
Od jednoosobowych działalności gospodarczych, po sklepy internetowe, serwisy usługowe, serwisy urzędów administracji samorządowej i rządowej (urzędy centralne), aż do międzynarodowych korporacji.
14. Ile projektów internetowych Pan obsługuje?
W przeciwieństwie do większości agencji SEO mam ograniczoną grupę projektów internetowych, którymi mogę się zajmować osobiście. Zależy mi na wysokiej jakości oferowanych usług SEO, dlatego mam ustalony górny limit liczby serwisów internetowych do pozycjonowania pod przeglądarki internetowe.
15. Czy wielkość projektu ma wpływ na Pana zaangażowanie?
Wyznaję zasadę, żeby każdy projekt internetowy traktować z należytą starannością. Niezależnie czy jest to strona usług lokalnych w budżecie 1 500,00 zł netto miesięcznie, czy jest to międzynarodowy sklep internetowy w budżecie 12 000,00 zł netto miesięcznie.
Każdy ma prawo osiągnąć sukces w biznesie. Każdy zasługuje na fachowe podejście oraz realizację zamierzonych celów biznesowych.
Biuro
Bartłomiej Lewicki
Alpejska 14
84-242 Robakowo
Godziny pracy
pon-pt 09:00-17:00
Obszary działalności
Marketing Internetowy - Polska | Unia Europejska | Wielka Brytania | USA
Pasjonat digital marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Ponad 155 zrealizowanych projektów internetowych. 97% zadowolonych klientów. Wygenerowałem ponad 11 milionów przychodu w SEO! Zmieniam świat cyfrowy na lepszy!