Webinar SEO – skuteczne pozycjonowanie na 2025 rok Chat GPT, Update Google, Topical Authority. Zapisz się!
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dla Freelancera SEO
1. Czy samodzielnie realizuje Pan zadania SEO w projekcie?
Tak, odpowiadam osobiście za realizowane zadania SEO oraz efekty osiągane w projekcie. W serwisach złożonych, współpracuję z wybranymi specjalistami marketingu internetowego.
2. Czy ma Pan zespół specjalistów?
Tak, posiadam sprawdzoną grupę specjalistów marketingu internetowego, z którą współpracuję od lat (Copywriterzy, Graficy, Specjaliści Google Ads & Meta Ads, Programiści, Performance Marketing, Kancelaria prawna w obsłudze IT/Tech).
3. W jakich modelach prowadzi Pan zadania SEO?
Najczęściej jest to model abonamentowy, gdzie w ramach ustalonego budżetu miesięcznego realizuję zadania SEO dla serwisów usługowych oraz sklepów internetowych, w takich obszarach jak: Content Marketing, Link Building, Techniczne SEO, Performance SEO.
Występuje również model – Zewnętrznego Managera SEO. Na zlecenie klienta, prowadzę zespół marketingowy w firmie, nadzoruję prace agencji zewnętrznych, szkolę wewnętrznie pracowników.
Audyt SEO – jednorazowa weryfikacja aktualnego stanu kondycji serwisu internetowego, wraz z rekomendacjami do wdrożenia.
4. Z kim będę się kontaktował w trakcie trwania projektu?
Jako osoba odpowiedzialna za osiąganie wyników w projekcie, kontakt wyłącznie bezpośrednio ze mną – telefonicznie, mailowo oraz WhatsApp.
5. Czy prowadzi Pan szkolenia SEO?
Realizuję szkolenia SEO indywidualne oraz grupowe, w formie online oraz stacjonarnie – zgodnie z potrzebami partnera biznesowego.
6. Czy realizuje Pan SEO dla firm zagranicznych?
Tak, realizuję projekty SEO na wszystkich kontynentach.
7. Jak często spotyka się Pan z przepalanym budżetem w SEO lub rażącymi błędami w realizacji zadań SEO?
Niestety w 70% projektów internetowych wykrywam duże nieprawidłowości w prowadzeniu zadań SEO. Większość z nich posiada znamiona działań – Black Hat SEO. Projekty te są realizowane, niezgodnie z wytycznymi Google, co wpływa negatywnie na widoczność serwisu w przeglądarkach internetowych.
8. Od jakiego minimalnego budżetu SEO realizuje Pan projekty?
Minimalny budżet na działania SEO dla serwisu internetowego z małą liczbą adresów URL wynosi 1 500,00 zł netto. Więcej informacji można znaleźć w Cenniku.
9. Od czego zależy wysokość budżetu SEO?
Budżet SEO zależy od możliwości inwestycyjnych firmy w ten kanał marketingowy, celów biznesowych, które chcemy osiągnąć poprzez działania SEO oraz działań bezpośredniej konkurencji.
Pamiętajmy, że aktualnie w wielu branżach 80-90% firm w TOP10 prowadzi aktywnie działania SEO inwestując regularnie w poszczególne obszary marketingowe. Rywalizacja o TOP-owe wyniki w wyszukiwarce Google będzie coraz trudniejsza. Wygrają tylko najlepsi!
10. Czy budżet SEO można zmienić w trakcie trwania współpracy?
Tak, w każdej chwili można zwiększyć lub zmniejszyć budżet na działania SEO w projekcie.
11. Czy bierze Pan udział w przetargach / zapytaniach ofertowych?
Tak, posiadam bazę referencji w dziedzinie szkoleń (ponad 500 godzin) z kilku uczelni wyższych oraz bazę referencji w obszarze skutecznego pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych.
Biuro
Bartłomiej Lewicki
Alpejska 14
84-242 Robakowo
Godziny pracy
pon-pt 09:00-17:00
Obszary działalności
Marketing Internetowy - Polska | Unia Europejska | Wielka Brytania | USA
Kontakt
Studio Projektowe Praca u Podstaw Bartłomiej Lewicki - Freelancer SEO
Telefon
+48 506-146-212
bartek@pracaupodstaw.pl
NIP: 774-309-54-21
O mnie
Bartłomiej Lewicki - SEO Ekspert
Pasjonat digital marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Ponad 155 zrealizowanych projektów internetowych. 97% zadowolonych klientów. Wygenerowałem ponad 11 milionów przychodu w SEO! Zmieniam świat cyfrowy na lepszy!