„Your Money or Your life” – twoje pieniądze, twoje życie – skrót algorytmu Google, który dotyczy stron o finansach i zdrowiu. Czy znasz ten algorytm? Jeśli, musisz go koniecznie poznać, jeśli posiadasz taką stronę. Od tego zależy tylko SEO witryny i jej autorytet, ale też odpowiedzialność za życie użytkowników. Sprawdź koniecznie i dowiedz się wszystkiego […]
Wyszukiwarka internetowa Google, to jeden ze światowych gigantów. Dobra pozycja w Google to gwarancja sukcesu. Jest to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce. Poznaj tajniki wyszukiwarki Google, a także alternatywne przeglądarki. Zaczynamy! Definicja wyszukiwarki internetowej Zacznijmy od podstaw. Wyszukiwarka internetowa działa na zasadzie interpretacji zapytań użytkowników internetu. Algorytmy wyszukiwarki dopasowują najbardziej trafne wyniki, na podstawie dopasowania słów […]
Stworzony przez Google format WebP, to nowa jakość w formacie obrazu. Oferuje kompresję obrazu z zachowaniem wysokiej jakości wizualnej. To rozwiązanie, dzięki któremu można zmniejszyć rozmiar grafiki, bez strat na jakości. Ta innowacja jest coraz bardziej popularna w SEO, bo zwiększa wydajność strony. Czym jest format WebP? Format WebP – stworzony przez firmę Google format […]
Być może nie wiesz, że z User Genrated Content spotykasz się codziennie. Przeglądasz Social Media i widzisz klientów prezentujących produkty i usługi? To także jest UGC. Z badań wynika, że konsumenci cenią sobie opinię użytkowników bardziej, niż reklamę. Zobacz, jak wykorzystać UGC w marketingu internetowym. Z pewnością warto to zrobić! Czym jest User Generated Content […]
Wydaje się, że jest oczywisty. Towarzyszy nam na co dzień, podczas korzystania z internetu. Adres URL – czy wiesz o nim wszystko? Jest to podstawa naszego działania, przyjazny adres URL strony to jej fundament. Porozmawiajmy o URL i jego znaczeniu w SEO! Czym jest adres URL – definicja SEO Adres URL, czyli skrót od Uniform […]
Mały znaczek, a wzbudza takie kontrowersje w SEO. Trailing slash to ukośnik na końcu adresu URL. Niegdyś zawsze stosowany. Dziś…no właśnie. Jak obecnie Google interpretuje trailng slash? Rozwiejmy wszystkie wątpliwości. Trailing slash – definicja małego znaczku na końcu adresu Trailing slash znajduje się na końcu adresu URL. Jest to ukośnik „/”. Jego zadaniem było informowanie […]
To, co dziś jest kluczowe podczas optymalizacji strony – to czas. Spośród wszystkich współczynników wydajności, czas ładowania strony przoduje. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to niesamowicie ważne z punktu widzenia użytkowników. W takim razie czym jest czas do pierwszego bajtu? Time to First Byte (TTFB) – czas od momentu wysłania żądania przeglądarki do czasu […]
Czy wiesz, że od jakiegoś czasu czołowym kryterium algorytmów Google jest jakość treści? Wartościowy merytoryczny i bezbłędnie napisany tekst zarówno pod względem językowym, jak i SEO, pełni czołową funkcję na stronie internetowej. Z kolei słabej jakości treści mogą zapewnić nam co jedynie spadek w rankingu – to jest właśnie thin content. Sprawdź, co jeszcze musisz […]
Internet jest pełen wartościowych stron, dlatego tworząc, witrynę już na starcie mamy sporą konkurencję. Tym bardziej takie elementy, jak szybkość strony mają znaczenie. Po części względu na SEO, ale także jeśli chodzi o odczucia użytkowników. Znasz prędkość ładowania swojej witryny? Dowiedz się, jak sprawdzić i jak poprawić czas ładowania strony! Szybkość ładowania strony i jej znaczenie Dlaczego […]
Posiadasz własną domenę, ale chcesz ją rozwinąć? Potrzebujesz więcej miejsca w internecie, na kolejne pomysły? W tym celu właśnie jest subdomena. Kolejna strona pod istniejącą już domeną. Dowiedz się, jak ją utworzyć i jak z niej korzystać. Naucz się tworzyć kolejny adres na serwerze. Czym jest subdomena? Subdomena – dodatkowa strona, która działa pod istniejącą […]