Pozostały 2 miejsca dla nowych projektów internetowych. Napisz do mnie!

Dołącz do kameralnego grona serwisów internetowych, które rosną w SEO.

Strefa Wiedzy

Backlink - jakie ma znaczenie i jak skutecznie go zdobywać?

Definicja backlink – co to jest i do czego służy? Backlink – inaczej link zwrotny, albo przychodzący. Prowadzi z jednej strony internetowej do drugiej. Dzięki niemu użytkownicy mogą się sprawnie przemieszczać po sieci. Jest to także ważny element pozycjonowania strony. Dobrze zrównoważony profil linków jest doceniany przez roboty wyszukiwarki i może wpłynąć na pozycję w […]

Atrybut target w HTML - co to jest i jakie ma znaczenie?

Na początek, co to jest atrybut target?  Atrybut target – to element, dzięki któremu można dokładnie określić, gdzie ma się otworzyć docelowy dokument po kliknięciu link, czy też zaakceptowaniu określonego formularza – w nowej karcie, przeglądarce, nowym oknie. Standardowy odnośnik tego atrybutu to: <a>, ale są także tagi: <form> lub <base>.  Wartości wyrażane przez atrybut target […]

Atrybut dofollow - co to jest i jakie ma znaczenie na pozycjonowanie stron

Co to jest atrybut dofollow i co może zdziałać? Atrybut doffolow (a tak naprawdę „follow”) – czyli znacznik, który informuje roboty indeksujące, że powinny odwiedzić stronę, do której prowadzi. Pokazuje, że traktujemy docelową witrynę, jako wartościową i zależy nam na jej wartości SEO. Jest to ważna część pozycjonowania strony, link buildingu, który może mieć wpływ […]

Atrybut noffolow - czy znasz jego znaczenie dla SEO?

Nofollow – co to za atrybut i do czego służy? Nofollow – nazwa kolejnego atrybutu w języku HTML. Informuje roboty wyszukiwarki, o tym, żeby nie śledzić określonego linku i nie przekazywać jego mocy docelowej stronie. Oznacza się nim zwykle linki zewnętrzne, ale można również nadać go wewnętrznym odnośnikiem, które nie przekazują frazy kluczowej. Roboty indeksujące […]

Atrybut alt - jak dodać tekst alternatywny

Atrybut alt – opisz, co znajduje się na grafice Będąc tylko użytkownikiem internetu, w natłoku informacji można nawet nie zwrócić uwagi na to, co wyświetla nam się w sytuacji, gdy obraz nie może się załadować, jak dostosować elementy witryny, do robotów Google czy osób niepełnosprawnych. Specjaliści SEO wiedzą, że jest mnóstwo elementów, nad którymi trzeba […]

Ahrefs od A do Z - wszystko co musisz wiedzieć

Czym jest Ashrefs? Ashrefs miał swoje początki w 2010 roku. Stworzony przez Dmitrija Gerasimenko, był wówczas jedynie narzędziem do sprawdzania backlinków, ale z biegiem lat rozwinął się w bezkonkurencyjny system do profesjonalnej analizy SEO, który posiad największy w sieci indeks linków. Zapewnia możliwość analizowania konkurentów i ich strategii marketingowej, wyszukiwania słów kluczowych, analizowania parametrów odnośników […]

seo case study Biuro Tłumaczeń Lingua Nova

Głównym zadaniem w projekcie Biura Tłumaczeń Lingua Nova było zwiększenie widoczności oraz fraz kluczowych serwisu internetowego agencjatlumaczen.com.pl w specjalistycznej branży tłumaczeń języków europejskich, tłumaczeń ustnych, tłumaczeń przysięgłych, tłumaczeń zawodowych. ➹ Przez 4 miesiące realizowałem pozycjonowanie serwisu internetowego https://agencjatlumaczen.com.pl/. Głównym wyzwaniem było maksymalne zwiększenie liczby zapytań potencjalnych klientów zainteresowanych usługami tłumaczeń w Warszawie i okolicach. Biuro Tłumaczeń […]

Czym jest artykuł sponsorowany i dlaczego warto go publikować?

Artykuł sponsorowany, czym jest i jakie ma zadanie ? Gdy zaczęło się przykładać większą wagę do reklamy w sieci i kiedy rozwinął się marketing internetowy, powstało wiele nowych form reklamy. Teraz nie reklamuje się wprost samych produktów czy marek, ale jest możliwość przekierowania klientów wprost, na ich witrynę internetową. W ten właśnie sposób zupełnie naturalnie […]

Czym jest anchor (kotwica) i jak wpływa na SEO?

Czym jest anchor – definicja ze słownika Anchor text – inaczej „kotwica” jest to podlinkowanie części tekstu, który po najechaniu kursorem, powoduje przekierowanie na inną docelową stronę (adres html wyświetlany jest poniżej). Treść kotwicy nawiązuje do linku i wyróżniona jest kolorem, lub podkreśleniem, tak aby była zrozumiała dla użytkowników i informowała, gdzie przekierowuje. Anchor znajduje się […]

Algorytmy Google – jak działają i jak wpływają na pozycjonowanie stron?

Zasady działania algorytmów – to co musisz wiedzieć Na początek wyjaśnijmy pojęcie – algorytm, ponieważ, bez tej wiedzy, nie zrozumiemy sposobu, w jaki działają struktury wyszukiwarki. Algortym – jest tak naprawdę zaprojektowanym zbiorem poleceń i reguł, dzięki którym każdy system może sprawnie funkcjonować. Można to porównać, do sposobów rozwiązywania różnych zadań, ponieważ każdy algorytm ma […]