Zajmę się zwiększeniem ruchu organicznego na Twojej stronie. Otrzymasz wysoką jakość oraz transparentność działań SEO. Postaw na doświadczonego Freelancera SEO. Napisz do mnie

Strefa Wiedzy

audyt seo dla Baza Polonika

Kompleksowy Audyt SEO dla serwisu internetowego baza.polonika.pl. Przygotowałem Audyt SEO – pozycjonowania i optymalizacji technicznej pod wyszukiwarki internetowe (Google, Bing) oraz LLM AI (Google AI Overviews, AI Mode i ChatGPT) dla instytucji publicznej – Narodowy Instytut Polskiego Dziedzictwa Kulturowego za Granicą „Polonika”. Głównym zadaniem było pełna analiza SEO aktualnej struktury serwisu internetowego baza.polonika.pl Narodowy Instytut […]

szkolenie dla Wagran Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR

Realizowałem praktyczne szkolenie „Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR” dla pracowników Wagran, w dniach 06-07.11.2025 w Tomaszowie Mazowieckim. W harmonogramie warsztatu znalazły się tematy Digital i AI: Wagran – Producent zlewozmywaków i baterii kuchennych Wagran to polska firma z Łodzi, która opracowała własną technologię produkcji zlewozmywaków z kompozytów granitowych. Wiodącym profilem […]

szkolenie SEO i AI. Od podstaw po nowoczesne strategie

Miałem przyjemność prowadzić praktyczne szkolenie „SEO i AI. Od podstaw po nowoczesne strategie” dla pracowników Uczelni Łazarskiego, w dniach 20-21.11.2025 w Warszawie. W harmonogramie warsztatu znalazły się tematy SEO i AI: Optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe wykorzystujące sztuczną inteligencję● Google AI Overviews● Chat GPT● Google AI Mode Uczelnia Łazarskiego – Studia Wyższe Warszawa Uczelnia Łazarskiego to […]

pozycjonowanie hurtownii medycyny estetycznej fillersi.pl

Spotkałem się z właścicielem hurtowni medycyny estetycznej Fillersi w październiku 2022 roku w Gdańsku. Głównym celem w projekcie było zwiększenie widoczności oraz fraz kluczowych serwisu internetowego fillersi.pl w specjalistycznej branży medycyny estetycznej. Przez 3 lata realizowałem pozycjonowanie sklepu internetowego fillersi.pl. Głównym wyzwaniem było maksymalne zwiększenie liczby zapytań potencjalnych klientów zainteresowanych produktami medycyny estetycznej oraz TOP5 na […]

certes firma szkoleniowa

Miałem przyjemność prowadzić szkolenie – komunikacja w kanale digital dla pracowników Orange. Był to praktyczny warsztat, podczas którego opowiedziałem o własnych doświadczeniach w pracy z agencjami marketingowymi. Program szkolenia obejmował 3 moduły: Dodatek specjalny: komunikacja i weryfikacja pracy z agencjami digitalowymi – najważniejsze KPI Warsztat był zorganizowany przez Centrum Szkoleniowe Certes – organizatora profesjonalnych szkoleń […]

Audyt SEO - Podlaski Instytut Kultury

Kompleksowy Audyt SEO dla serwisu internetowego pikpodlaskie.pl. Zrealizowałem Audyt SEO – pozycjonowania i optymalizacji technicznej pod wyszukiwarki dla instytucji publicznej – Podlaski Instytut Kultury. Głównym zadaniem było pełna analiza SEO aktualnej struktury serwisu internetowego pikpodlaskie.pl. Podlaski Instytut Kultury – Instytucja kultury województwa podlaskiego Audyt SEO dla instytucji publicznej Czas na audyt SEO dla Twojego serwisu […]

YMYL – Zobacz, co ten algorytm znaczy dla strony!

„Your Money or Your life” – twoje pieniądze, twoje życie – skrót algorytmu Google, który dotyczy stron o finansach i zdrowiu. Czy znasz ten algorytm? Jeśli, musisz go koniecznie poznać, jeśli posiadasz taką stronę. Od tego zależy tylko SEO witryny i jej autorytet, ale też odpowiedzialność za życie użytkowników. Sprawdź koniecznie i dowiedz się wszystkiego […]

Wyszukiwarka internetowa – analiza przeglądarki Google i nie tylko

Wyszukiwarka internetowa Google, to jeden ze światowych gigantów. Dobra pozycja w Google to gwarancja sukcesu. Jest to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce. Poznaj tajniki wyszukiwarki Google, a także alternatywne przeglądarki. Zaczynamy! Definicja wyszukiwarki internetowej  Zacznijmy od podstaw. Wyszukiwarka internetowa działa na zasadzie interpretacji zapytań użytkowników internetu. Algorytmy wyszukiwarki dopasowują najbardziej trafne wyniki, na podstawie dopasowania słów […]

Format WebP – co to jest i dlaczego poprawia wydajność strony?

Stworzony przez Google format WebP, to nowa jakość w formacie obrazu. Oferuje kompresję obrazu z zachowaniem wysokiej jakości wizualnej. To rozwiązanie, dzięki któremu można zmniejszyć rozmiar grafiki, bez strat na jakości. Ta innowacja jest coraz bardziej popularna w SEO, bo zwiększa wydajność strony. Czym jest format WebP? Format WebP – stworzony przez firmę Google format […]

User Generated Content (UGC) – jak wykorzystać w marketingu?

Być może nie wiesz, że z User Genrated Content spotykasz się codziennie. Przeglądasz Social Media i widzisz klientów prezentujących produkty i usługi? To także jest UGC. Z badań wynika, że konsumenci cenią sobie opinię użytkowników bardziej, niż reklamę. Zobacz, jak wykorzystać UGC w marketingu internetowym. Z pewnością warto to zrobić! Czym jest User Generated Content […]