Dzisiaj chcę podzielić się z Wami czymś szczególnym… 😉 Właśnie wybiło 7 lat mojej współpracy w SEO ze sklepem internetowym Bio Stopa ✨ 7 lat pomocy w rozwoju biznesu, który zajmuje się sprzedażą wygodnego obuwia dla osób borykających się z różnorodnymi dolegliwościami stóp. Ba! Dzięki latom pracy i obustronnemu zaangażowaniu firma stała się liderem sprzedaży […]
🔹 Zapraszam na studia podyplomowe dla osób rozwijających swoją karierę zawodową w obszarze e-commerce oraz kierowników projektów e-commerce, na których mam przyjemność prowadzić zajęcia. 🔹 Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać Internet do prowadzenia sprzedaży w Internecie oraz kontaktu z klientami. Studia mają charakter przekrojowy, obejmujący szerokie spektrum zagadnień […]
🔹 Zapraszam na studia podyplomowe dla pracowników działów marketingu i sprzedaży, na których mam przyjemność prowadzić zajęcia w największej grupie prywatnych uczelni wyższych w Polsce! 🔹 Celem studiów jest wykształcenie najwyższej klasy specjalistów marketingu internetowego i specjalistów od e-handlu i e-usług, którzy będą wsparciem dla działów sprzedaży i marketingu lub będą mogli samodzielnie tworzyć sklepy […]
🔹 Zapraszam na 9-tygodniowy kurs dla przyszłych specjalistów SEO, który będę miał przyjemność prowadzić w największej szkole IT w Polsce!
🔹 Kurs Specjalista SEO to podstawy wiedzy na temat pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych.
🔹 Na kursie wiedza teoretyczna zostanie połączona z praktyką opartą na moim 10-letnim doświadczeniu w SEO w dużych korporacjach i małych firmach, największych wyzwaniach stojących przed przyszłymi pozycjonerami oraz najnowszymi aktualizacjami Google.
Strategia marki jest jednym z najważniejszych elementów, który ma wpływ na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. Wielu przedsiębiorców popełnia błędy w strategii marki, co może mieć negatywny wpływ na ich biznes. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy w strategii marki, które popełniają przedsiębiorcy i podpowiemy jak ich uniknąć . Brak spójnej strategii marki Jednym z najczęstszych błędów […]